Post by whompepotasac on Mar 15, 2022 5:03:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Metal Soldiers 2 2022 version ▞▞▞
Het is allemaal goed, behalve dat het spel begint na de toevoeging
Dit is een erg goed spel en de graphics zijn ook geweldig, je zou dit moeten downloaden !!!! Het beste is dat dit de 25 mb alleenyyyy is met geweldige graphics!!!!!!!
Woordspel ooit
Dit spel is geweldig ik wil het mijn hele leven spelen voor mijn laatste ademtocht ik ga dit voor altijd spelen ik hou van dit spel haaaaaaaaaa Speel dit spel iedereen in deze wereld En bedankt voor dit gejammer
Hoe de tank of de robot verlaten?
Het was zo erg het ergste het ergste het slechtste slechtste slechtste spel dat ik ooit heb gespeeld!!!!!!!!!!!!! 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 op één niveau was er een robot waar je in kon komen en voor de rest van het niveau overleven met twee bazen naast elkaar en je krijgt niet eens zoveel hulp en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Er zijn duizenden vijanden
Het is een leuk en lang spel dat de speler uitdaagt om slim te spelen en goede aankoopbeslissingen van apparatuur te nemen
Het spel begint na de advertentie... Er wordt geen advertentie geopend - 10 seconden later - Game crash
Wanneer komen de volgende niveaus en ja, probeer alsjeblieft verschillende niveaus toe te voegen in dit spel, je hebt zojuist de graphics in elk niveau veranderd, niet veel
Cool spel Ik wou dat als er een andere modus was genaamd survival en ook een andere modus en een tijdmodus-sonit leuk zou zijn
De game is goed, maar hoe vernietig je na stage 39 de baas. Ik heb van alles geprobeerd, maar loop gewoon vast...
Heel mooi spel
Ik denk dat het zijn graphics moet verbeteren en een 3D-spel moet zijn in Metal Sodiears 3
Dit is zeer goed in kleine spelletjes wanneer je begint te spelen dat je altijd het gevoel waarmee opnieuw te spelen passeerde ik elk niveau ervan ik genoten van een stuk dit spel is erg leuk als je op zoek bent naar een aantal energieke spelen dan is dit voor jou.
Epic Fantasy Simuliaciniai fbte
grafische behoeften werk bedieningsknop is ook niet goed werk
Het is echt een leuk spel..en zou het zeker aanraden.
Geweldig, zelfs na alle fasen, kun je doorgaan met de oneindige modus. Beste game ooit, wacht op 3e versie
goed spel.. leuk om te spelen... maar het is online... en te veel te veel advertenties....
Deze game is geweldig, maar voeg alsjeblieft moeilijkheid toe en maak levels ook moeilijker en soms als ik het probeer te verplaatsen, werkt het niet en soms word je eruit gegooid, repareer het dan!
slechts 60 missies dit is oneerlijk... wil meer missies spelen
Loopt niet, loopt direct vast.
ik raad iedereen aan om te spelen. Het is een heel interessant spel. Ik vind het geweldig en ook iedereen.
Wauw. Ontzettend flauw spel. Ik had niet verwacht dat het de beste game ooit zou zijn, maar WOW is zo zwak. Elk niveau is ongeveer 15 seconden lang en vereist geen vaardigheid. ALLEMAAL. gedownload en binnen 4 minuten verwijderd. Super stom spel.
Metal Soldiers 2 แอ็กชัน kbd
Dit is actiespel dit weekend leuk spel
ss s s s s s a a a a a a e een . a s s a aa s s z q s l k u t f c d a d n a n s h i d a s h ik
Ik vind dit een goede inhoud
Dat is een geweldige game, alle soldaten hebben een parachute, niet zo moeilijk
Ik ben er vrij zeker van dat ik dit spel leuk zou vinden als ik het echt zou kunnen spelen. Veel te veel advertenties. Hoe je een advertentie aan het begin van een game plaatst voordat deze zelfs maar is geladen. Ik zou zeggen, werk eraan, maar ik betwijfel ten zeerste of u dat zult doen. Zooo VERWIJDEREN!!! PS Ik heb geprobeerd dit spel een nul sterren te geven, maar ze laten me niet toe. Dus 0 sterren
Dit is geen spel, maar een app met alleen advertenties. Tijdsverspilling
vond dit spel erg goed gespeeld en bereikte het niveau 60 en ik denk dat dit mijn beste ervaring is met het spelen van actiespellen na pubg.
Het spel is erg goed en is erg tactvol en elk niveau is heel erg fantastisch, ik vind het geweldig. maar alsjeblieft, de ontwikkelaar zou moeten proberen om aan de besturing te werken, ze zijn te druk met elkaar en voegen meer niveaus toe omdat ik alle niveaus heb voltooid. Ik kan niet wachten om Metal Soldiers 3 te zien. Ik hou van jullie. Ik heb het spel geüpdatet en het is fantastisch. Ik zie dat er aan de besturing is gewerkt....
best goed spel. zelfs nu is het nog steeds goed, ook al is het een jaar of 25 oud
Leuke gameplay. 1 ster geven puur voor de time-out van 10 seconden wanneer we verliezen
Deze game is echt te gek
Dat is een leuk spel, maar het probleem is dat het altijd begint op niveau 1, hoe je ook wint
Het spel liep vast op niveau 17. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart en het crashte opnieuw op niveau 33. Soms wordt het extreem glitchy. Ik vond het spel echt leuk voor de update, maar het is nu gewoon onspeelbaar.het was een geweldige game vóór de recente update, maar nu heeft het crashproblemen en wordt het veel geraakt. al mijn opgeslagen voortgang was plotseling verdwenen ... ik kan niet helemaal opnieuw beginnen.
Spel geopend na installatie, onmiddellijke advertentie voor sniper 3d, die nooit eindigde, gaf nooit de optie om te sluiten. Dus ja, 1 ster... dit is geen rocket science...
Ik wilde deze game aanvankelijk een 5-sterrenreview geven, maar door een aantal bugs moest ik mijn oorspronkelijke beslissing heroverwegen. De game werkt een tijdje prima, maar dan plotseling reageren de dubbele sprong en de schietknoppen niet meer. Dit gebeurt bijna elke keer dat ik speel en het bederft echt een verder briljant spel. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost
Niet zoals het eerste deel
Metal Soldiers 2 Toiminta fzsv
Zeer verbazingwekkende gaming en beoordeling voor het besturen van aantrekkelijk hey deze zeer verbazingwekkende ongedateerde man en wil meer nachtmodus niveau plzz gericht op metalen soldaten verdediging maken op prestatiemeni ben niet ingelogd Google play pllz repareer deze bug