Post by whompepotasac on Mar 15, 2022 4:45:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Comics Bob ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Comics Bob IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Comics Bob 2022 version ▞▞▞
Liikaa mainoksia, mutta kiva peli
Mainoksia mainosten päälle. Mainokset ovat myös inhottavia.
Liikaa mainoksia....
Mainokset ovat erittäin huonoja, sopimattomia ja myös seksualisoivat samaa sukupuolta olevia pareja. Jos haluat ihmisten pelaavan peliäsi, tee mainos sen todellisesta pelattavuudesta, jotta ihmiset olisivat kiinnostuneempia. Latasin juuri tämän pelin kirjoittaaksesi tämän arvostelun
Ok hauska peli. Mutta liikaa mainoksia
Toimii todella hyvin. Pidin grafiikasta ja siinä on melko hyvä määrä tasoja. Mutta luulen, että se on tarkoitettu teini-ikäisille... olen itse sellainen... enkä usko, että se olisi sopiva pienille lapsille, jos sanotte niin, koska siinä on sellaista sisältöä, jota sanoisin lasten olevan. t näe. Olen saanut tämän pelin valmiiksi, joten voitte luottaa arvosteluoni🤭Muuten hienoa työtä. Tämä peli ja kehittäjien panos ovat 10 tähden arvoisia, mutta koska niitä on vain viisi, niin tässä se on.... kiva peli. Kiitos 😉😘👍
Comics Bob on erittäin hyvä peli, mutta kun eilen pelasin sitä, olin 40. tasolla ja tänään olen yhtäkkiä 1. tasolla. Ajattelin, että se voisi olla häiriö, joten käynnistin puhelimeni ja pelini uudelleen. Olin kirjaimellisesti 1. tasolla. Jos näin ei tapahtuisi, olin valmis antamaan viisi tähteä. BTW se on paras peli. ❤❤
Se on hauskaa, mutta edistyy todella hitaasti. Siksi luin sen neljä tähteä, se on todella hyvä, vaikka sinun pitäisi kokeilla sitä
Se oli hauskaa, ja pääsin tasojen läpi helposti. Kunnes palasin siihen ja nyt jokaisen tason osan jälkeen on mainos. Minulla ei yleensä ole ongelmia mainosten kanssa peleissä, mutta kun 30 sekunnin mainokset ovat 10 sekunnin välein, siitä tulee naurettavaa...
Peli on kaiken kaikkiaan loistava, mutta mikä sai minut poistamaan asennuksen, on mainosten määrä. noin 30 sekunnin välein* voidaan toistaa, kun data/wifi on pois päältä, mutta et aina voi sammuttaa niitä, eikö niin? Tekijät parantakaa sitä
kamalaa, tässä pelissä ei ole järkevää logiikkaa ja sopimattoman outoja tasoja. Siinä on enemmän mainoksia kuin varsinaisessa pelissä, ja varsinaiset pelimainokset ovat saastaisia ja inhottavia. Miksi näyttäisit lapsille mainoksen, jossa nainen on suihkussa ja näyttää valinnan poistaa sumu tai tehdä naisen kanssa.
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa 🎮🎮❤❤💜💜
Tämä peli on erittäin tylsä ja siinä on vain 93 tasoa 😡
Pidän tästä pelistä. Se on loistava.
Tämä peli on todella hauska ja fantastinen
Ei huono peli, mutta aivan liikaa mainoksia!
Pidin tästä pelistä, mutta liikaa mainoksia..
Lievästi hauskoja sarjakuvakohtauksia, hetken aikaa. "Palapelit" ovat enimmäkseen 50/50 arvauksia, joihin tarvitaan vain vähän tai ei ollenkaan taitoa. Mainokset ovat myös melko ylimääräisiä. Pelasin käytettävissä olevat tasot läpi odottaessani, mutta poistan sovelluksen nyt.
Peli on hauska, mutta tavallaan sopimaton, koska kun näin tämän pelin lisäyksen, tyttö oli suihkussa ja bob yritti nähdä hänen "sopimattomat osansa" Joten joo hei
Hyvä mutta paljo mainoksia
On mukavaa, että lataat ja pelaat pelisarjakuvia Bob Chapter 2, joka on tulossa luku 2, kuten taistelu, toiminta, romasion
Hyvä on. Joten olin vain rentoutumassa sohvallani ja näin sitten yhden mainoksesi. Voinko kysyä sinulta yhden kysymyksen? MIKSI!?! Miksi sinun täytyy tehdä mainoksiasi tällaisia!? Kuten jeesus kristus... Mainoksesi ovat harhaanjohtavia ja vain törkeitä! Kaikille, jotka eivät ole niitä nähneet (niitä on melkein kaikkialla, mutta varmuuden vuoksi), he näyttävät naisen hihnassa ja kaverin tulossa, ja voit valita, mikä osa hänen vaatteistaan lähtee! Nyt rauhallinen tuntini on häiriintynyt. Joka tapauksessa kaikille tätä lukeville (paitsi pelikehittäjille), hyvää uutta vuotta!
Comics Bob Hjernetrim hhyf
Tämä on juuri mitä väittää olevansa, mikä valitse oikea vaihtoehto peli. Pelin ulkonäkö ja animaatiot toimivat minusta hyvin, ne on sopivan simppeleitä (Sekä selkeitä kertomaan miltä peli hahmosta tuntuu) ja suosittele tätä jopa ei kauhean hyvää englantia ymmärtäville (Koska olen itsekin samanlainen). Annan tälle neljä/viisi, koska netin kanssa antaa likaa mainoksia, mutta toimii peli toimii myös myös ilman nettiä mikä on minusta hyvä juttu 👌
Korkearesoluutioinen seuraava linkki peru tilaus u know Fhjgjji hgdg
loistava peli... fantastinen
Suloinen peli. Toivon, että tasoja olisi enemmän. Sanoo jatkuvasti, että uudet tasot saapuvat ensi viikolla... Mutta sanotaan, että viimeiset kolme viikkoa.
Pidän tästä pelistä erittäin paljon ja ne, jotka eivät pidä tästä pelistä mainosten takia, ovat täysin väärässä. Ensinnäkin tämä peli on niin hauska ja helppokäyttöinen. paras peli ikinä. tee sarjakuvat bob 2 myös, enkä mielestäni päivitä tätä peliä, koska me rakastamme tätä konseptia ja jos sinulla on uusi konsepti, käytä sitä Comics bob 2:ssa. Pyyntö siltä tee sarjakuvia bob 2.🙃🙃
Haluatko tietää, miksi annan sinulle 5 tähteä? 1. Tämä peli on hauska 2. Helppo pelata 3. Ja rentouttava peli Mutta korjaa mainokset. Jokaisella tasolla on monia mainoksia. Joten korjaa se. Jos et, vaihdan 3 tähden arvoiseksi, kunnes korjaat sen. Ja päivitä se. Kiitos paljon!! (◍•ᴗ•◍)❤
Rakastan tätä peliä paljon. Mutta lisää tasoja. Koska siinä on vain 80 tasoa. Pelasin tätä peliä iltapäivällä klo 15-16. Sitten kaikki tasot on suoritettu.
Se on hyvä peli, mutta kun olet saavuttanut noin 40 tasoa, he sanovat "tulee pian" ja saavat sinut aloittamaan pelin uudelleen😡
Se on huonoin sovellus, jota olen koskaan käyttänyt. Mainokset ilmestyvät joka sekunti. Ja se on epälooginen sovellus. Teidän ei pitäisi laittaa sopimattomia mainoksia lasten leikkiin. Se on ällöttävän ärsyttävää. Korjaa tämä peli ja mainos; jopa aivosi, jos mahdollista. F@ sinulle! 😄😊 Xx
Comics Bob Головоломки bfvt
Tyhmin typerin peli, jonka olen koskaan pelannut liikaa mainoksia
Comics Bob თავსატეხი bok
شعلة - درّب عقلك يومياً Edukasyon tkq
Tämän pelin mainoksessa on raiskaus, sen täytyy olla demokraatin tekemä...
Se on hyvä peli, ja se oli kuin tarina
Tämä on erittäin hyvä peli, rakastan tätä peliä, tämä peli ei ole ongelma 💕💕
Peli on maailman huonoin 😆peli ja tämä on vain tylsää😴 ja elämäni on elämäni huonoin peli😂 älä asenna muita 😂
Liian monta lisäystä, kun painat x, se lähettää sinut yleislääkärille ilman syytä.... Ihan vaan....😡😡😡😡
Peli on täysin erilainen kuin mainostettu. Se on erittäin tylsää ja liian paljon mainoksia
Huonoin sovellus. Pelattavana ei ole muuta peliä kuin mainosten tulva
Odotellaan päivitystä. Peli on hyvä, mutta mainokset ovat erittäin ärsyttäviä paikkoja.
Rakastan peliä, ja vain yksi ongelma on, että mainokset tulevat liian nopeasti
Comics Bob Dėlionė qkvd
Aikaa kuluu liikaa. Se vie paljon aikaa.
Peli on erittäin mukava, mutta seuraava taso ei ole vielä tulossa viimeiseltä 1 kuukaudelta, sanot seuraavalle tasolle tulevan ensi viikolla, mutta ei vielä tule
Lataan tämän pelin katsomalla tämän pelin ada, jossa Bob avaa vaatteensa, suoritin kaikki tasot, mutta en saanut. Alaston tasoilla on myös tässä väärin, että mainokset erosivat peleistä.
Säälittävin ja epäloogisin "pulmapeli" koskaan pelattu. Useimmissa vaiheissa vastaukset ovat naurettavan hulluja ja järjettömän vääriä. Odottamattomimmat vaihtoehdot ovat oikeat vastaukset ja se on vain raivostuttavaa, koska joudut toistamaan koko tason uudelleen, koska valitsit järkevän vaihtoehdon viimeisessä vaiheessa. He houkuttelivat meitä mainoksilla muissa peleissä ja sitten huijasivat meidät lopullisesti. Toivon, että voisin antaa sille negatiivisia tähtiä
Juu täpeli on mahtava🤩🤩🤩🤩🤩🤩👏👏👏👏👍👍👍👍👋👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Mainoksia täynnä. Ensimmäisellä tasolla minulla oli 2 mainosta kunkin vaiheen suorittamisen jälkeen kolmesta, sitten piti katsoa mainos päästäkseni seuraavalle tasolle ja se vain toistaa, että minun piti muokata sovellusta apk:ksi vain päästäkseni eroon mainoksista.
Kun pelasin tätä ensimmäistä kertaa, ajattelin, että se oli hienoa muutama lisäys, se on hienoa. Mutta ei! Kun pelasin tätä tasolle 25/26 asti, menin hulluksi, koska katsoin lisäyksen ja se näyttää minulle jatkuvasti samaa lisäystä juuri jatkuneen lisäyksen jälkeen!!!! Vannon poistavani kaikki lisäykset, koska olen tulossa hulluksi, en pääse tasolle 27, koska tätä tapahtuu jatkuvasti!!!! Poistan tämän pelin, koska tätä tapahtuu, tämä häiriö/juttu TAPAHTUU TAPAHTUMAAN MINUN TARVITSE SEN LOPETTAA, JOTEN POISTA KAIKKI LISÄYKSET VELI IM TULEN HULLULLE!!!!
En pidä tästä pelistä koska siinä on liikaa mainoksia Joka 2 minuuttia 1 mainos tulee vain joten poistin pelin Tämä peli on pahin